![]() |
Svaki naš proizvod rezultat je višegodišnjeg razvoja i posvećenosti nas i naših ino partnera, očekujemo da i Vi najmanje toliko godina uživate u njima. Da bi uživanje bilo potpuno pozivamo Vas da se informišete o Savetima za negu i održavanje. Na ovoj stranici pročitajte više o prednostima garancije koju dobijate u BOMARu. Svi naši proizvodi dolaze sa internacionalnom i domaćom garancijom. Period važenja garancije varira u zavisnosti od proizvoda i naznačen je u garantnom listu koji dobijate prilikom kupovine. Bliži uslovi garancije određeni su Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije, našim Pravilnikom o rešavanju reklamacija, a sažet opis se može pogledati i u samom garantnom listu.Garancija pokriva nesaobraznost proizvoda, odnosno greške u proizvodnji i materijalu. Iz prava na garanciju izuzeta su oštećenja koja su posledica neadekvatne upotrebe, loma, više sile, posledica pokušaja dorade ili popravke proizvoda u neovlaštenom servisu. Ukoliko je reklamacija uvažena otklanja se:
BOMAR je nosilac garancije i ovlašteni servisni centar za satove iz našeg portfolija, kupljenje u BOMAR prodavnica ili na zvaničnim prodajnim mestima.
Pravo na garanciju se može ostvariti uz popunjen reklamacioni list, prezentaciju proizvoda i fiskalnog računa. Zahtev za reklamaciju se može uložiti na svim BOMAR prodajnim mestima, kod naših ovlaštenih ritejlera ili direktnim slanjem u naš centar za rešavanje reklamacija. Ukoliko proizvoda šaljete direktno u naš Centar za rešavanje reklamacija putem pošte ili kruirske lsužbe, BOMAR ne snosi odgovornost za oštećenja nastala u transportu
Ova prava ne utiču niti na bilo koji način ograničavaju Vaša prava koja proističu iz važećeg Zakona o zaštiti potrošača.
Za više informacija kontaktirajte: servis@bomar.rs |