OBRADA PORUDŽBINE
Porudžbine pristigle od ponedeljka do petka nakon 13:00h, kao i tokom vikenda i u dane državnih praznika Republike Srbije biće obrađene prvi naredni radni dan. Sve ostale porudžbine biće obrađene isti dan.

Nakon što je Vaša porudžbina obrađena primićete mejl sa potvrdom porudžbine i očekivanim terminom isporuke. 

ISPORUKA
Proizvode poručene online, u iznosu preko 5000 RSD, besplatno isporučujemo kurirskom službom na bilo koju željenu adresu na teritoriji Srbije. Isporuku pošiljki vrednosti do 5000 RSD naplaćujemo 500 RSD.

Naš partner za isporuku je: Post Express 

 TERMIN ISPORUKE
Očekivani rok isporuke proizvoda koji su raspoloživi je do pet radnih dana od potvrde prudžbine. Isporuke se ne vrše u dane vikenda i u dane Državnih praznika.

Kada se rok isporuke dogovori, isporuka može biti odložena samo u slučaju Više sile ili nepredviđenih okolnosti koje nastupe kod naših partnera. BOMAR ne snosi odgovornost za ovakve situacije, ali će učiniti sve da ih prevaziđe na najbolji način za sve učesnike. Zato preporučujemo da isporuku na udaljene lokacije ili na željeni datum dogovorite što pre.

ISPORUKA NA ŽELJENI DATUM
Poručite danas, a proizvod primite na željenoj adresi, na željeni datum u budućnosti. Obradujte Vaše voljene na dan rođendana, godišnjice ili neke druge važne prilike.

PAKOVANJE PROIZVODA, TRANSPORT I BEZBEDNOST 
Prozvodi se isporučuju na željenu adresu adekvatno upakovani i zaštićeni od oštećenja u transportu. Svaki proizvod ćete primiti u originalnoj poklon ambalaži sa pripadajućim domaćim i internacionalnim garancijama. U slučaju da Vaša porudžbina kasni ili da primite oštećeno pakovanje ili proizvod Vaša je obaveza je da nas odmah, bez odlaganja obavestite. Ukoliko to ne učinite istog dana kada ste pošiljku preuzeli ne snosimo odgovornost za nastala oštećenja i štetu.

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju potrebno je da nas odmah pozovite telefonom 062 10 44 444 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu info@bomar.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 062 10 44 444, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu info@bomar.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

ISPORUKA NA PRODAJNOM MESTU
Želite da poručite i rezervišete proizvod, ali ne želite da ga kupite pre nego što  ga probate i pogledate ga uživo?

Odaberite na kom prodajnom mestu želite da pogledate proizvod i obezbedićemo ga u odabranoj BOMAR prodavnici ili na prodajnom mestu naših partnera na preko 100 lokacija u Srbiji.

© 2024 BOMAR. Sva prava zadržana.